Retur og Reklamationer

Fortrydelsesret & Åbent køb

Som privat forbruger har du altid 14 dages fortrydelsesret efter forbrugerkøbeloven. Derudover har vi 60 dages åbent køb på alle vores produkter. For at benytte fortrydelsesretten skal varen returneres i godkendt stand, og alt tilbehør med produktemballage skal medfølge.
Produktet må ikke bruges synligt, hvis det skulle være, har vi ret til at foretage en værdiforringelse. Normalt er det omkring 10-20% afhængigt af hvordan det ser ud.

  • Fortrydelsesretten for privatpersoner gælder fra den dag, du har modtaget varen.
  • For at øge sikkerheden ved dit køb tilbyder vi også åbent køb i hele 60 dage.
  • Virksomheder og enkelte virksomheder har ingen fortrydelsesret.
  • Fortrydelsesretten gælder kun fysiske produkter og ingen software
  • Hvis du har aktiveret en software, kan vi i visse særlige tilfælde modtage den, men vi anbefaler, at du ikke gør det, hvis du ikke ønsker at beholde produktet.
  • Kontakt os inden en eventuel returneringsprocedure, så hjælper vi dig med din sag.

Garanti og reklamationer

Hos os i Prylstaden har du 1 års garanti på alle dine køb, samt 3 års lovbestemt reklamationsret.

  • Vi følger det almindelige klagenævns anbefalinger.
  • Forbrugeren skal give besked, hvis varen er defekt inden for rimelig tid. Meddelelser afgivet inden for 2 måneder efter, at fejlen er opdaget eller burde være opdaget, anses altid for at falde inden for rimelig tid.
  • Vi har 1 års fabriksgaranti på alle vores produkter. Hvis der opstår en fejl med dit produkt, kan du kontakte os med dit navn, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
  • Hvis en vare er returneret, og det ikke er en fejl, der er opstået, der er dækket af fabriksgarantien, returnerer Prylstaden varen til kunden for kundens regning, og at Prylstaden opkræver kunden 249 SEK inkl. moms som fejlfindingsgebyr. . Kunden er også ansvarlig for returfragten. Kunden får refunderet eventuelle omkostninger (returfragt ved godkendt reklamation).
  • Hvis der er sket skade på forsendelsen på grund af transportskader, vil vi gerne bede kunden om at kontakte posthuset og os hurtigst muligt.
  • Hvis kunden forsøger at reparere et produkt på egen hånd, eller foretager afgørende ændringer i produktet/softwaren, ophører garantien med det samme.
  • Rådfør dig altid med os først, så hjælper vi dig gerne.

Du kan finde vores komplette købsbetingelser her .


Retur adresse:

Asgari of Sweden AB

Box 160

16126 Bromma

Sweden

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.